Organiserat kaos?

Nej, bara kaos. Olikt mig. Jag brukar leva mer efter det
här med organiserat kaos. Allt som är oorganiserat brukar
jag hålla mig ifrån. Och ni känner ju mig. Alltså - ikväll började
jag styra upp mitt sovrum som har bestått av mängder - och jag
menar mängder (jag kan inte förstärka ordet nog) - av plastpåsar
och väskor med kläder i. Jag grävde mig längst ner för att reda ut
vad jag hade och vart jag hade det. Det lyckades och jag kan nu gå
igenom sovrummet.
 
Före min insats.
 
Dagens träning bestod idag av 8km löpnin, på löpband
(ingensmärtaihöftensånästagångsatsarjagpåmilen). Svettades
mig sedan igenom ett aningens krampaktigt benpass, eftersom
Robin pressade mig att öka på vikterna med 5kg när jag kör de
obligatoriska squatsen. Tack för det, Robin. Inväntar träningsvärken
och ökar på vikt nästa vecka igen.
 
Push play.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback