Färgdilemma.

Ett angenämt funderande dock. Vilken färg ska vårt
TV-rum ha? Eftersom jag är så lugn och sansad
(eller?) så behöver jag matcha det med en harmonisk
färg. För att ni nu inte ska tro att jag har en skev
självbild, så rättar jag genast mig själv till att jag
behöver kompletteras med en harmonisk färg. Så att
jag kan skapa mig en hörna där jag kan krypa upp
efter en dag av effektivitet, dynamik och äventyr.
Med en mugg varm mjölk ("pensionärsdryck", enligt
min man) i handen. Avslappning the Johanna way.
 
Eftersom ni också känner min planerande sida, så vet
ni att vi redan minskat ner antalet färgalternativ till två.
Och nej, vit är inte en av dem. Men det visste ni väl
också redan?
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback