Jag längtar efter träningsvärk..

En Hollandsresa med jobbet och en kraftig förkylning på det
har gjort att jag har rört på mig en gång på snart tre veckor. Jag
sitter just nu och surar över att jag inte fick följa med och träna
med Jens den här lördagen heller. Jag har en sjuk längtan efter
träningsvärk och står snart inte ut med att vila mer. Fördetärsåtråkigt.
 
Nåja, jag får fint sällskap i soffan ikväll i alla fall. Erik ska in till Växjö
och gå på nationalteatern med min pappa, min bror och mina två
farbröder. Jag tycker att mammas svar på frågan om hon ville följa med
säger en hel del - "Nej, Gud bevare mig väl!" Jag hade dock kunnat vara
en fluga på väggen all night long, för deras humor är svårslagen.
 
Duschen nästa! Det får bli mitt förmiddagsprojekt...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback