En husägares reflektioner.

Roligt det här med hur man ändrar de perspektiv man har
på saker och ting när man är mitt i förändringar i livet.
Efter att jag renoverat kök och flyttat så består min dagliga
lycka av att det existerar ett skafferi i mitt kök, att jag har en
besticklåda där ALLA bestick ligger samlade och att jag numera
vet var jag har mina bakformar.
 
Definitionen av ordet spänning har också modifierats en aning.
Just nu väntar jag spänt på att diskmaskinen ska bli klar. Kommer
disken vara fri från kalkfläckar den här gången? Kommer jag
behöva köpa sköljmedel? En husägares funderingar och vardag.
 
Gillar hur man lär sig att uppskatta och bli underhållen av de
små sakerna i livet :).
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback