Nedräkning

6 dagar kvar till Göteborgsvarvet och jag har beordrat mig
själv taktisk löparvila för att inte äventyra mitt knä som håller
ihop någorlunda bra för tillfället. Måtte det hålla för 2,1 mil.
Känner jag mig själv rätt så kan en viss frustration uppkomma
om min kropp sätter stopp för något som mitt flås orkar. Jag
ser hellre mig hindrad av ett dåligt flås, för det skulle aldrig
kunna få mig att stanna. Nu kör jag konditionsträning i form av
crosstrainer ett par gånger den här veckan.
Håll tummarna för mig på lördag, gott folk. När jag vet att mina
brorsdöttrar, min man, min mamma och min svägerska hejar
på mig så kan inget stoppa mig. Ellen och Maja kommer också
att finnas någonstans i detta folkvimmel och hålla en tumme eller
två för mig. Starkare än så här blir jag inte!
 
Puss på er!

Kommentarer
Ellen Eckerbom säger:

Yes, oss kan du lita på. Vi har ju två tummar var så vi håller fyra tummar och ska heja massor ;). Sen får vi såklart hoppas på bra väder också :). När startar du?
Puss <3

Svar: Känns tryggt att ni stöttar mig! Jag startar 15:30, tror jag. Ska hämta mitt startbevis idag, jag springer ju för nån annan :)
j o h a n n a

2013-05-12 | 22:30:17
Ellen Eckerbom säger:

Då vet jag ungefär när jag ska hålla utkik efter dig :). Lycka till och hoppas att allt ska gå bra för dig :)

2013-05-15 | 16:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback