Är det bara jag som ska jobba imorgon?

Födelsedagsfirarhelgen närmar sig med stormsteg. Och vilken härlig ledig
dag! Morgonsol på balkongen, en cykeltur och sedan gick solen i moln för
att ge mig tid att ordna efterrätt till lördag kväll. Då kommer de första gästerna.
Söndag eftermiddag kommer nästa gäng och tills dess ska jag också hinna
baka. Har jag sagt att jag älskar att baka?
 
Jag har systematiskt beordrat mig själv träningsvila ett par dagar den här
veckan. I tisdags skrek min kropp efter vila och igår värkte mitt huvud efter
en hektisk dag på jobbet. Så idag var jag så redo man kan bli för ett stenhårt
crosstrainerpass. Testade ett nytt program och var förstörd efter 45 minuter
i svett och flås. 45 min core efter det var pricken över i:et.
 
Det blir ingen sen kväll. Imorgon är jag tillbaka i Värnamo för ett sista ryck
innan helgen.
 
No one sleeps when I'm awake
- The Sounds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback