Jul, jul, jul..

Även min jul har varit fylld med julgodis, mat, Kalle
Anka och paket. Vad den inte varit lika fylld med har
varit träning, eftersom jag hostat mig igenom hela julen.
Men idag. Idag. ÄNTLIGEN. Jag tog mig igenom ett
crosstrainerpass (om än lugnt) och efter det pushade
Malin mina limits i ett crossfitpass. Inte lika lugnt. Och
det kändes helt fantastiskt att få svettas igen. Tro mig när
jag säger att träning blir som ett gift, för varenda ord är sant.
Nu känner jag mig som en människa igen. Och efter att ha
tittat på Träningstips med Paolo Roberto på nyhetsmorgon så
är jag redo för nya utmaningar. Vad säger ni?
 
 
 
Julen i några få bilder
(kameraladdaren låg visst i en kartong i Lammhult, så det
fick bli några enstaka mobilbilder i år)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback