On the road again.

Efter en pärs med salmonella är jag nu på benen igen och har
hunnit med utbildning i Stockholm på det. Jag älskar storstäder.
Även om man är ensam, så är man aldrig själv. Förstår ni?
 
Salmonellan då.. Jag har ingen aning om vart den kom ifrån.
Attacken var helt oförberedd, så att säga. Men i vanlig ordning
var jag starkare och nu återstår det bara för bakterien att dö.
Enkel matematik. Och mormor - om du läser detta - det är på
grund av bakterien som jag inte kommit och hälsat på. Det
smittar egentligen inte om man är försiktig, men äldre människor
är mer mottagliga och kan bli ordentligt dåliga av en sådan här
bakterie. Men vi ses på söndag, det ser jag fram emot!
 
För övrigt är milen på löpbandet avklarad och jag har landat i
soffan. Miltiden blev inte som jag hoppades  - det straffar sig
att springa in i bekvämlighetstempot. Men visst är det skönt
att ibland "softträna" och få känna på känslan av att man kan
springa hur långt som helst? Love it.
 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback