Brudnäbbsskor - check!

Jag har fått ut så mycket av min dag. Dels har jag fått mycket uträttat
och dels har jag fått njuta av Moa och Thelmas närvaro. Flickorna och
Matilda följde med mig till Växjö för att inhandla brudnäbbsskor. Vilket
vi lyckades mycket bra med. Fjärilsdetalj och lite klack till de äldre
flickorna och funktionella sandaler med remmar och utan klack till de
mindre. Thelmas kommentar - Johanna, jag MÅSTE ha de här sandalerna.
- visade att valet var uppskattat.



I bilen påbörjade Thelma en diskussion med sin storasyster gällande
om döda människor äter eller inte.

M - Det är klart de inte gör, de lever ju inte längre.
T - Jo, de äter visst!
M - Men de ligger ju i marken i en kista, då äter man inte.
T - Joho, de får kistmat!!
M - Nähä du...

Visst älskar vi dem? Fantastiska ungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback