Ligger efter.

Det går bestämt in poäng på minusträningskontot
den här veckan. I onsdags var jag hos massören
med mitt knä. Oj, vad det gjorde ont! Och oj, vad bra
det blev! Jag har fått klartecken att det går bra att
springa i slutet av veckan. Om jag gör det lugnt och
värmer och kyler innan. Och kyler efter. Det gäller att
följa alla direktiv. Idag vaknade jag med huvudvärk som
höll i sig hela dagen, så när jag kom hem från jobbet
tog jag två ipren och satte mig i solstolen och vilade
huvudet. Ibland behöver jag varva ner och det känner
jag väl. Det är bra att min kropp är känslig - på det
viset märker man när det blir för mycket.

Imorgon ska jag köra igenom kroppen med ett hårdpass
och det ser jag fram emot.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback