Stuck.

Förlåt! Som många av er vet, så är det lite mycket
annat som händer just nu, så bloggen har visst
hamnat vid sidan av. Naturligtvis ska ni snart få
en grundlig uppdatering.

I vilket fall har jag, min vana trogen, tränat idag.
Min styrketräning går dock varken framåt eller bakåt.
Jag saknar någon form av struktur. Jag är i behov av
inspiration från någon annan. Tips, råd och pepp är
varmt välkomna, tack tack. Ska genast gå och plöja
Katrin Zytomierskas bok i jakt på energi och pepp.
på torsdag ska jag springa en testrunda i mina nya skor
också. Lite andra direktiv från massören ska följas.
Keep your fingers crossed for my knee.

Varför är det alltid fotboll på min TV?

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback