Back on track - minst sagt.

I'm back! På trötta ben tog jag mig igenom 7,8 km löpning i ett lagom tempo,
närmare bestämt 40 minuter. Det kändes att jag inte sprungit med någon reda
på över en vecka. Efter 5 km kände jag mig lite lätt döende, men skam den som
ger sig! Direkt efter pumpade jag livet ur mina muskler, så nu kommer
träningsvärken som ett brev på posten. Jag var så lycklig när jag kom hem från
gymmet att jag sjöng på Pink & Rock 'n roll ända tills jag fått av mig träningskläderna.
Den låten fastnar gärna på hjärnan när man umgåtts med mina brorsdöttrar en hel
dag. Vi har nämligen ägnat tre och en halv timma åt att bada idag. Kana ner, trappa
upp, kana ner, trappa upp, kana ner... Och på vägen dit och hem lyssnade vi på inget
mindre än The Pinks! Hemvägen innebar också en tävling om vem som hade långast
godisrör. Mina prinsessor äger!


Fight fire with fire!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback