Så vänder vi på bladet - och vad hittar vi väl där?

En framtid, förhoppningsvis. Examinationen gick åt pipan.
Godkänd men ändå dålig. Ja, det var lite oväntat. Jag brukar
sköta mig. Leva upp till förväntningar. Allas utom mina egna,
alltså. Nu får vi vända blad. Gör om, gör rätt och gå vidare med
livet. Det positiva som kom fram är att jag fortfarande är bra
på att uttrycka mig i skrift. Jag brukar alltid vara inne och peta
massvis i språket i en uppsats, men i er hittar jag ingenting att
peta i. Jag är imponerad av hur ni använder det svenska språket.
Det tackar vi för.

Jag tog mig sedan vidare till gymmet för ett boxpass med
min personliga instruktör - Matilda. Det råder inga tvivel
om att det var den bästa träningsformen att utföra efter
en sådan här dag. Och med tanke på att jag knappt kan
skriva eller ens lyfta en sked, så vore jag förvånad om
jag inte har träningsvärk i armarna imorgon. Och imorgon
ska jag bara umgås med världens bästa klass, så då tänker
jag inte ens tänka på min uppsats.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback