Bättre och bättre.

En bra start på det nya året är när jag vaknar upp och är
bara lite hostig. Jag tar mig nästan friheten att friskförklara
mig, men väljer att vänta med träning ytterligare en dag. Bara
för att jag (läs: min sambo) är så klok. Den här gången vill jag
inte ha bakslag. Nu ska julgodiset bort!


Och det nya året är här. Jag älskar när det blir nytt år. Jag kan
inte sätta fingret på varför, men på något sätt så påminner det
mig om att jag, hela tiden, går mot underbara tider med fantasiska
människor runt mig. Och just när jag tror att åren inte kan bli bättre
så blir det alltid just bättre. Och första delmålet för det här året är
examen om exakt 19 dagar. Mycket talar för att 2012 blir ett av de
bättre åren någonsin. Ska vi ta och satsa på det, hörni? Det tycker jag!




Och jag har fått mitt första smeknamn någonsin (Nej, Ulle, Jojo
räknas inte). Tack, farbror Andy!

Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback