Visst kan vi inte vara utan våra män?

I de 4,5 år jag och Erik varit tillsammans så har jag
jobbat på Svenssons. Med samma arbetstider, det
vill säga vardagar till antingen 17 eller 18 och helger
till 16:00. Ändå ser våra samtal kring mitt jobb ALLTID
ut såhär:

J: Jag jobbar till 18 alla dagar utom torsdag. Och är ledig helgen.

E: OK, jobbar du till 16 på torsdag då?

På 4,5 år har jag inte arbetat till 16 en enda vardag.
Han är lika söt när han tvättar. Som vi ältat att mina
träningstoppar och träningslinnen måste tumlas. Ändå
hänger de på tork i källaren med kommentaren Men jag
kommer aldrig ihåg om de ska tumlas eller inte.
Har det
någonsin funnits en tid då de INTE skulle tumlas?

Visst är det såna här dagar vi älskar dem lite extra, tjejer?

Puss.

Kommentarer
ida säger:

ja dom är bedårande! ;)



jag har slutat att ta all info på en gång i förväg, utan berättar allt dag för dag! Det blir bäst så...



haha

2012-02-07 | 22:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback