Se hit, kära bröllopsgäster!

Jag har förstått att det undras en del över tal och spex på bröllopet.
Självklart är det meningen att kvällen ska fyllas med anekdoter, spex
och skratt. I festlokalen kommer att finnas någon form av, i förväg och
av värdparen, tillverkade ifyllbara lappar. Där fyller man i vad man vill
bidra med och beräknad tid det tar. Detta lämnas sedan till någon av värdarna,
som sedan organiserar kvällen. Själv ska jag jobba med att lägga min
organiserande förmåga åt sidan för en kväll - håll tummarna för mig, gott folk.

Skulle man ändå vilja underlätta för värdparen och anmäla tal eller spex ett tag
i förväg, så är det naturligtvis välkommet. Kontakta då:

Stina Hultqvist - [email protected] eller 073-8310093.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback