Sankta Lucia.

Ja, jag vet att det var igår. Men känslan håller i
sig idag med och den behåller jag så länge jag
kan. Jag och flera av mina kollegor lussade för
resten av våra kollegor i Värnamo/Gislaved/Gnosjö
igår. På eftermiddagen åkte jag raka vägen hem
och höll ett julcorepass för mina motionärer. Hem
till tinad lussebulle och idag har jag slagit in
julklappar. Tack vare Musikhjälpen ägnar jag
samtidigt tankar åt de som inte ens tänker på jul
just nu, än mindre slår in julklappar. Och med det
sagt ska jag nu sätta in ett bidrag på jobbets
Musikhjälpenkonto.
 
Erik är på glöggkväll och jag ska spendera min
kväll me lösgodis samtidigt som jag planerar
vilket julgodis jag ska baka. Mindre jobbigt?
 
Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback