Vi kämpar på.

Efter en lång skoldag och ett spinningpass är jag
redo att ta mig an hemtentan igen. Och den ska bli
klar ikväll, om jag så ska sitta hela natten. Känns
lite mysigt att veta att mina klasskamrater gör
detsamma, vi kämpar ihop. När Erik lagt sig ska
jag ta fram mina salta pinnar och sitta här så
länge som det krävs av mig. För imorgon tänker
jag varken innehållsanalysera, korrelera, skapa
variabler, göra spridningsdiagram eller matriser.
Nej, inatt ska hemtentan vara ett minne blott.

Nu måste jag bara reflektera över styrkor och
svagheter med att använda kvalitativ respektive
kvantitativ metod för det område jag valt. Och
referera till relevant litteratur. Yes!


Helgen kommer bli så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback