Lagom.

Eftermiddagsföreläsningar är det värsta jag vet. Dels för att
man är hemma sent både i förhållande till att orka plugga
och till att orka träna och dels för att eftermiddagarna inte
är den bästa tiden på dygnet för mig. Jag tappar fokus och
blodsockret är nere i fotknölarna. Så när Senka köpte choklad
idag, var katastrofen inte långt ifrån. Jag höll mig, för godis
är inte ens något jag äter på helgerna. Nej, jag håller mig till
god mat, bakverk, popcorn och salta pinnar.

Väl hemma kastade jag mig upp på crosstrainern för ett
intensivpass. Det slutade med någorlunda intensivt, och
resultatet av det är att jag är någorlunda nöjd.

Nu - vidare med mer planering. Planering.. Planering.
Vad jag planerar för? Klura lite på det!


Mina fina syskon - de bästa som finns och mitt förstahandsval i alla situationer.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback