Att inte orka.

Just nu orkar jag inte riktigt med. Jag har idag varit
hos min underbara vän Filip för att rensa lite på min
dator, eftersom den verkar tycka att hårddisken är
full. Vilket den är, så det är ju korrekt uppfattat.
Filip ordnade så att jag nu har 8 GB på hårddisken
igen, tack för det!

Nu har laddaren gett upp istället. Glapp i skiten. Jag
blir så trött. Och orkeslös. Just nu laddar den datorn,
men om jag rör mej en millimeter i soffan alt. flyttar
på datorn minsta lilla, så slutar den ladda. och jag
behöver min dator ungefär 12 h/dag när jag pluggar
hemifrån. Det enda alternativet är att köpa en ny,
vilket verka kosta ungefär 300-400 kr med student-
rabatt på dustinhome.se. Det får ju gå.

Ett glädjeämne för helgen är i alla fall min nya frisyr.
Nu med 20 cm kortare hår. Befrielse, måste det kallas.
Den är så fin!

Puss.

Kommentarer
Ellen Eckerbom säger:

What! Skriver du 20 cm kortare hår och inte lägger ut bild gör du ju hela svenska folket jättenyfikna... Jag träffar dig dock på tisdag men tror du jag kan vänta tills dess tror du fel...

Haha spännande spännande. Fast utan att ha sett dig lovar jag att du är skitsnygg ;).

Puss

2011-09-25 | 22:15:18
matilda säger:

Det blev jättefiiint :) snygg som få ;) PUSS

2011-09-26 | 09:25:12
Johanna säger:

Ja, jag hade till o med nersläppt hår igår :).

2011-09-26 | 10:13:36
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback