Jag är inte bortskämd, men jag har det bra.

Så säger Erik i alla fall. Skillnaden mellan mig
och en bortskämd är att jag vet precis hur bra
jag har det och att jag har vett att uppskatta det
varje dag. Varje dag uppskattar jag att jag fått
resa så mycket tillsammans med min familj.
Och varje dag uppskattar jag att mina föräldrar
hjälpt mig till att inte ha en enda krona i studielån.
Jag är er evigt tacksam för alla tusen miljoner gånger
ni ställer upp för mig. Det finns inga ord som
någonsin kan förklara hur tacksam jag är.
Och det, mina vänner, är ett tecken på att ingen
någonsin skämt bort mig. Jag är så väluppfostrad
att det inte finns några gränser.


There is never a day that passes by when I don't think of you

You showed me when I was young just how to grow
You showed me everything that I should know
You showed me just how to walk without your hands
Because you always were the perfect fans

- The perfect fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback