Dag 16 - Första kyssen

Jag minns inte så mycket mer av den än att det
var med grannpojken Robin..

Det jag däremot minns är första kyssen med min
Erik. Det blev den mest nervösa dagen i mitt liv
när Jakob informerade mig om att vi skulle på
förfest hos Erik. Efter typ 15 ombyten tvingade
jag, mer eller mindre, Jakob att säga att jag var
snygg. - Ja, Johanna, du är snygg. Det är du alltid.
Förfest. Fest hos Nicke i Lammhult. Det tog inte
så hemskt många minuter innan jag befann mig
i Eriks armar. Och där stannade jag resten av
kvällen. Och resten av livet.



Kommentarer
Emma säger:

Sött!

2011-10-11 | 18:08:17
matilda säger:

åååååh. mina gullisar!

2011-10-11 | 20:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback