Blandad kompott.

Huset vi kikade på är numera inaktuellt, med tanke på
renoveringen. Efter visningen kändes det nästan som
att det hade varit smidigare att riva hela huset och
bygga upp det på nytt istället för att börja rätta till allt
som behövde åtgärdas. Projekt nerlagt. Med en liten tår
i ögat.

Nog pratat om det. I fredags drog jag och ett gäng fina
brudar till Växjö och slog runt. Det gör jag inte ofta, men
tillåter mig ändå säga: Still going strong!

Igår mådde jag inte som en prinsessa, precis. En dag på
Atlantis spa var precis vad jag behövde. Med ömma fötter,
bultande huvud och skakig kropp blev jag skrubbad och
masserad och kröp sedan ner i bubbelpoolen. Tack, Filip
och Stina, för denna välbehövliga återhämtning. Dagen
avslutades på Mäster Gudmunds källare med min underbara
sambo. 

Nu tänker jag i alla fall träna! Hej gymmet, Hej Sigrid!

OCH - förlåt att jag är lite dålig på bilder, men jag har
inget fotoprogram på datorn efter omformateringen.
Jag vet - jag är lat, men jag ska snart fixa det.

Don't stop believin'
Hold on to the feelin'

-
Don't stop believin' av Glee Cast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback