Kämpar på.

Här sitter jag med en omformaterad dator. Den går som tåget!
Tack vare Filip. Och okej - lite mig själv också. Men mest Fille!
Underbara Fille, som ställer upp på mej 24/7.
Mycket imponerande är att nästan allting hittills har fungerat
felfritt. Då ska det tilläggas att jag inte försökt mig på att installera
om mitt fotoprogram. Det krånglar alltid, så det orkar jag inte med idag.

Min kropp är inte riktigt lika felfri som min dator. Och jag hatar
hatar hatar att inte vara på topp - vilket påhitt. Vad hände? Jag
är ju aldrig sjuk. Jag har ont i huvudet 24/7, hostar hela nätterna
och vaknar helt igenkorkad. Men imorgon ska det var borta, borta,
borta. Så det så! Jag bara trycker i mig vitaminer..

Nu ska jag visst laga mat, lax och vitkål.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback