Julpyssel.

Jag älskar verkligen att pyssla, men det är med blommor
är jag ju inte så duktig på. Igår följde jag i vilket fall med
svärmor med flera till blomsterhandeln i Sävsjö för blomster-
pyssel. Jag kan ju säga som så att jag kände mig lite som
Findus i Pettson & Findus. Ni vet när han ska bygga något
attimatiskt? Inte sett det? Herregud, vart var ni under hela
er uppväxt? I vilket fall - ni som sett det känner igen citatet
"Kan du hjälpa mig? Jag vill att den här liksom ska sitta fast.... hääär".
Tänk på mig, ett blomsterarrangemang och en stackars florist
som skulle stå till tjänst. Sedan kan ni skratta gott.

Jag lyckades i alla fall åstadkomma något. Fint va?






Spinningcykeln väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback