Gallfeber.

Jag håller på att leta ihjäl mig efter en sporttopp.
Såna saker gö mig galen och GALEN! Hur kan den
ha hängt på samma ställe i flera veckor och när
jag väl behöver den så finns den inte?! Det retar
gallfeber på mig! Jag ska hitta den om jag så ska
ägna resten av livet till att leta.

Och det går utför med min syn. Just nu ser jag knappt
vad jag skriver och i affären fick jag ställa mig typ
en centimeter ifrån en artikel jag skulle läsa. Jag får
ta steget ifrån att bara ha glasögon vid datorn, i skolan
och på jobbet till att alltid ha dem på mig. Kanske ett
litet steg för mänskligheten, men...


Nu - promenad med bästa Marcus.

Kommentarer
Janne säger:

Nu vet jag verför du kör vilse på spinningen.. ;)

2011-11-22 | 20:35:19
Johanna säger:

Just det, Janne! Jag ser ju inte vilket håll jag ska köra..

2011-11-22 | 20:37:02
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback