Favorit i repris.

Jag har fastnat på bluebox.se igen. Igen. Det går inte ta sig
därifrån. Jag är glad att jag har perioder då jag glömmer
bort att den sidan finns, för när jag kommer på att den gör det
så slutar det med att jag blir tokig på mig själv. Jag säger till
mig själv att jag inte borde vara där, men samtidigt så vill
jag inte stänga ner sidan. Har du inte hittat alla julklappar än?
Gå in på bluebox! Den som inte hittar julklappar där är bortom
all hjälp.

Kolla, vilken musthave! Älskar den av hela mitt hjärta.




Bild: Bluebox.se

Nu kommer snart bästa bror på fika, söndagshiss!

Puss.

Kommentarer
Mamma säger:

Det var det mest underbara jag har sett på länge. Musthave !Puss,hej

2011-11-20 | 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback