Det nalkas mot jul..

Som en liten parentes vill jag bara säga att jag sprang milen
på 53:41 på morgonen. Det gör ingenting om ni berömmer mig,
jag kan ta det.


Nu till det viktiga och mysiga. Det luktar lussebullar i hela min
lägenhet. Det är lätt att komma i stämning med julmusik, saffran
och lussedoft. Jag har, även i år, bakat efter Sigrids recept och de
blev lika goda som förra året - Ja, jag har provsmakat.





Nu får det vara nog med att roa sig en stund, det har blivit dags
att plugga lite.


He's gonna find out who's naughty and nice.
Santa Claus is coming to town.

-
Santa Claus is coming to town av Jackson 5

Kommentarer
Tina säger:

Duktig du e Med allt tränande :) jag ska ta tag i min kropp nu efter 3:dje barnen e ute i juni ;) heja dig Johanna!! Kram

2011-11-28 | 16:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback