Bålstabilitet

Det där med bålstabilitet anser inte jag är så himla svårt att
träna upp. Min taktik har varit att klocka mig varje gång jag
gör plankan, för att kunna lägga på några sekunder extra
varje gång. Det orkar man!

Den variant av plankan som jag trivs bäst med. Man får testa
sig fram.





Den vanligaste varianten av plankan.





Sidoplankan är också en favorit





Den här övningen har jag inget namn på. Ibland nöjer jag mig
med att sträcka ut motsatt arm och ben och ibland böjer jag
in arm och ben under mej också, för att få ut mer av det.



Eftersom träning är det jag sysslar allra mest med just nu, så
tycker jag det är kanonkul när ni efterfrågar tips och ställer
frågor. Fortsätt med det! Jag gillar att dela med mej och att få
en känsla av att jag kanske kanske inspirerar någon där ute..

Kör hårt nu, hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback