Diet.

Jag har satt mig själv på en liten minidiet, kan man säga.
En diet som inte innebär något annat än snäppet nyttigare
mat och ett ökat intag av flytande föda (i form av hemgjorda
soppor). Idag har jag därför ätit köttfärssoppa, imorgon får jag
tonfiskröra på dinkelbröd ocn onsdagen bjuder på rester från
idag. Jag ska även ge mig på att göra en fisksoppa någon dag
i veckan.

Träningen för vecka 21 ser ut såhär:
Måndag: 45min crosstraining och 35 styrka.
Tisdag: 1 timme styrka alt. en powerwalk.
Onsdag: 1 mil löpning.
Torsdag: Spinning.
Lördag: 1 mil löpning.

Om jag skriver det här, så blir det lag och då får jag inte frångå
det, inte under några omständigheter.

Nu ska här slängas ihop en tonfiskröra. Jag ska vara under 60 kilo
innan v.23. Wish me luck, mates!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback