Invigning.

Min nya, kanonsnygga och superstabila inomhusskor
invigdes igår. Och nu vet jag att det sitter många och
tänker: "Inomhusskor, utomhusskor, löparskor.." och
tycker att man kan använda samma sko till allt. Det
går, men det underlättar enormt att ha en sko som är
anpassad efter den typen av träning man utför.

Dessutom är mina inomhusskor vrålsnygga.



Vad tycks?

Idag har jag jobbat. Större delen av dagen var jag helt
ensam på fältet med morgonsamling, BAS-ansvar,
medicinering, signeringslistor och telefon. Jag skötte mig bra!

So long!

Kommentarer
emelie säger:

VRÅLSNYGGA! och jag har likadana :) Hoppas att dom sitter bättre på dina fötter än vad dom gör på mina.



KRAAAM PÅ DIG VÄNNEN!

2011-03-24 | 20:14:12
Bloggadress: http://emeliethalin.blogg.se/
Evelina säger:

Klart man måste ha inomhusskor, utomhusskor, löparskor, spinningskor !!

2011-03-25 | 06:56:56
Bloggadress: http://evelinalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback