Kollen?

Igår gick allt emot mig. I dator 1 var Word fucked up,
om man får uttrycka sig så. Efter panikkänslor innan
vi fick tag i ett grupprum, fick vi tag i ett där datorn
vägrade logga in mig. "Okej, vi äter istället och försöker
få tillbaka fokus efter maten", sa Emelie. Jag köpte mat
och plastbestick på skolan mitt emot. Gaffeln började med
att gå av. Kniven gick samma öde till mötes och jag
konstaterade att det är svårt att äta en seg entrecote
utan bestick. Efter det ville inte daton i bibblan logga
in mej. Jag åkte hem och drog något gammalt över mej..
Jag gnuggar mina ögon. Kliar mig i huvudet. Suckar.
Reser mig. Och KÖR igen. Morgondagen ser likadan
ut, mycket att göra och ingen att skicka. Men i all
stress så har jag läget under kontroll och det är
guld värt. Jag vet att jag hinner det jag ska innan
fredag och jag litar på mig själv när det gäller att
varva arbete med studier.

Har man kollen så spelar det ingen roll att livet
går på högvarv. Vi KÖR lite till!

Grey's anatomy. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback