Full rulle.

Det är inget försvar, men det händer så mycket just nu.
Ett blogginlägg om allt som händer vore alldeles för långt,
så därför hoppar jag över det. Kort sagt, så har jag fullt upp
med att hinna med två jobb, studier och träning. Och för
övrigt har jag en galen träningsvärk av mitt egenkomponerade
styrkepass från igår.

Dagen har spenderats med Emelie i Jönköping. Staden visade
sig från sin vackra sida med strålande sol och minimalt med
blåst. Väl på hemmaplan höll jag nämligen på att blåsa bort.
Fördel Jönköping idag.

Jönköping central ur flera vinklar.





The Ark på Trädgår'n var inställt, därav inget bloggande om det.
Nytt datum 3 april. DÅ kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback