Dag 08 - Favoritsaker

Det här är kul, för det har jag många!

- Datorn
- Muffinsformarna
- Skinnjackan
- Luggen
- Tre Kronor-boxarna
- Flip flopsen
- The Ark-biljetten
- Plattången
- Alla köksdetaljer jag har i silikon
- Crosstrainern
- Under cover-lampan
- De nya skorna med klack
- Spotify
- Stringhyllan
- Det röda köket


Bara för att ta udden av det här med att fokusera på
en massa prylar, så kommer här ett citat ur en av mina
favoritlåtar, nämligen Varför och varför.

Varför regnar det på sönda'n just när jag ska ut och gå?
Varför får jag aldrig rosor och varför ska det vara så?
Varför är jag inte vacker och varför är jag inte fin?
Varför har jag inga pengar, inte ens en symaskin!
Varför är jag ful och fattig? Det kan man fundera på
Varför får jag aldrig rosor och varför skrattar jag ändå!

http://www.youtube.com/watch?v=gtHGoD5rb38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback