Dag 05 - Vad är kärlek?

Klyschigt och förutsägbart nog, så måste jag säga
att hela mitt liv är rätt så mycket kärlek. Jag radar
upp, så förstår ni själva. Listan kan göras oändlig..

- Världsbäst syskon
- Underbar sambo
- Stöttande föräldrar
- Vackra brorsdöttrar
- De finaste vännerna
- God mat
- Träning
- The Ark
- Hälsa
- Sol och sommar
- Skidåkning
- Baka




Ni fina vänner som inte kommit med på bild - det är inte för att ni inte betyder.
Det är bara för att ni har svårt att fastna på bild ;).

Älska mer!

Kommentarer
Ellen Eckerbom säger:

Naaw, underbara fina Johanna. Du är en jättefin vän som jag ser upp till och som sprider så mycket glädje när vi träffas <3.

De som inte lärt känna dig har gått miste om något. Jag är en av dom lyckliga :).

Snart måste vi ses igen. Puss

2011-03-03 | 10:01:28
Johanna säger:

Åh, det var bland det finaste någon sagt till mej. Du är bäst. Vi måste verkligen ses snart igen. Puss, mitt hjärta <3

2011-03-03 | 10:04:04
Bloggadress: http://eldtiger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback