Snart bara vara.

Ett erkännande: Jag har tränat som en kratta både idag
och igår. För varmt för svettiga löppass? Ja, lite.
Imorgon blir det bannemej ett crosspass innan skolan,
powerwalk efter skolan samt ett styrkepass på det.
Nej, jag tränar inte för mycket. För mycket tränar man
när man inte mår bra av det, när det blir ett påhäng, när
det andra viktiga saker man har på schamat blir lidande.
Och inget av det stämmer in på mig. Jag mår bra, jag tycker
det är roligt och jag prioriterar rätt.

Imorgon drar jag och Ellen till rättspsyk och redovisar vår
projektidé och det kommer gå som tåget. Sedan reflekterar
vi lite och sedan åker vi inte till Jönköping mer förrän i
höst. Hur bra får det bli, undrar jag?


Bara lite lugn och ro
Vi kan kramas utan ord
Harmoni inombords
Bara vara utan några ord
- Utan ord av Sara Löfgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback