Den där självdisciplinen..

En dag med Senka var precis vad jag behövde. Vi tänker lika,
vi pratar lika och vi tycker om varandra <3.
Inte visste väl jag att det var rearace i hela Jönköping,
när jag satte mig på bussen i morse..? Det visste jag
faktiskt inte.
Både jag och Senka gjorde vårt bästa för
att stå emot, men när det var 75 % rea på Monki, så
var loppet kört. Isen bröts och sedan fanns det ingen hejd
på det. Och som jag alltid brukar säga: Först tittar man på
prislappen och sedan avgör man om man behöver varan.
Så är det.
Dessa små fynd fick följa med mig hem idag. Bland annat.


Kofta från Gina, shorts och solglas från New Yorker och skärp från Monki.

Ett spinningpass senare sitter jag nu här. Öppnar mailen.
Läser det från dustinhome.se. Din order har nu lämnat vårt
lager.
YES!


It's just another day for you and me in paradise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback