Intervaller.

Min Erik är hemma från Gullbranna. Tur det för det var rätt
trist att sova själv. Men det är mysigt att ibland få längta
efter sin sambo. Och idag har jag utnyttjat honom till att
klocka mig på intervaller i backe. Träffade mina charmiga
brorsdöttrar på vägen hem.

Thelma: - Vad du är svettig!
Moa: - Jag ser att det rinner på dig!

Ett styrkepass med mage, rumpa och rygg efter det,
så var jag rätt nöjd. Det var så roligt och jag är så
otroligt motiverad till att träna att jag bara längtar
efter att få ge mig ut i backen och springa intervaller igen.
Och lägga till ett extra varv. På lite bättre tid. Det kliar i
benen. Imorgon blir det träningsvila, men på lördag är jag
back on track. Och jag fortsätter att gå ner i vikt. Men efter
löprundan igår insåg jag att jag har en hel del att göra rent
konditionsmässigt innan Midnattsloppet. Let's go!

Love. /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback