Ut med energin.

Dagens löprunda kändes som tusen år, en sten i magen
och en i vardera fot. Nej, förresten. TVÅ i vardera fot.
Det har aldrig varit tyngre och aldrig varit mer plågsamt.
Tack vare Amanda tog jag mig hem och nu pulserar mina
ben på ett härligt sätt. Träningsvärk är en kvalificerad
gissning inför morgondagen. Det är kvittot på hårt slit,
som Emelie brukar säga.
Tack Amanda, för peppet, slitet och energin. Du är bäst!


Jag tror jag fäljer Törnrosas exempel och lägger mig
och sover i 100 år nu.

Lovar bloggbättring tills imorgon, just nu orkar jag inte
mer än såhär. Håll till godo!
Förresten - imorgon blir det intervaller i backe.

Puss, mina vänner!

Kommentarer
Amanda. säger:

Tack själv, du va duktig tycker jag ! Vi är ett bra team ! :)

Tycker att vi försöker tar en runda nästa vecka med.

Puss.

2011-07-21 | 06:42:33
Evelina säger:

Ååå intervaller i backe is tha shiit!!

2011-07-21 | 06:56:16
Bloggadress: http://evelinalantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback