Kärlek är..

Gårdagens väder slutade riktigt bra och familjen
Nyberg avslutade dagen på landet hos mormor
och morfar. Den gamla fastern hölls aktiv av två
små flickor och fick springa flera varv runt häst-
hagen i högklackat. Kvällen avslutades med några
parti Mastermind mellan mig och Moa. Efter mitt
första färgförslag sa Moa: "Den röda sitter på rätt
plats".
Efter följande samtal föreslog hon själv att
vi kanske skulle sluta spela:

M: - Den röda sitter på fel plats.
J: - Hur kan den göra det? Den satt ju på rätt plats innan.
M: - Ja, men inte nu längre.
J: - Har du flyttat ordning på dina då eller?
M: - Nä... Vi kanske inte ska spela mer..?

För er som inte kan Mastermind, så valde Moa en kombination
med färger som jag inte får se och sedan ska jag gissa vilken
färgkombination hon har. Och det ska tilläggas att hon är 6 år,
klockan var 22:30 och hennes ögonlock var tunga.

I lite bilder såg vår kväll ut såhär:

Syskonkärlek.




Mor & far.




Mormor <3





Fasterkärlek på trappan.




Såhär ser liten T ut när hon äter glass. Sötast i världen.
"Jag ska sitta jämte Erik när vi äter!"



Singing sweet home Alabama all summer long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback