Träningsvila.

Jag är glad att jag valde att inte åka och träna idag.
Efter en vecka med praktik, fyra träningspass och
en jobbhelg, så behövde jag en vilodag. Pust! Så
efter kvällsmaten tänker jag sätta mig framför
Tre Kronor med mina salta pinnar. Det är jag värd!

För er som undrar hur det går för mig med halverat
chipsintag, nollat godisintag och vågen så tror jag
det går bra! Jag har inte varken chips eller godis
sedan jul och det är jag fruktansvärt nöjd med. Har
dock inte vågat väga mig än, men jag känner en
skillnad.

Detta är allt ni hör ifrån mig idag. Träna på, hörni!
Och tänk på att det ger resultat. Tålamod är en
träningsnarkomans bästa vän, som vi säger ;).

BILDEXTRA! Eriks julklappssåsskål är invigd. 
Är den inte vrålsnygg? Min mamma kan.

Pusshej, vänner! /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback