HM är tröst.

Jag har en känsla av att jag har pluggat klart för idag.
Kvar att göra idag är dock:

  • Träna
  • Skicka iväg studieintyg till Sävsjö kommun, så jag
    får pengar för mina bussresor. We like!
  • Ringa min handledare inför praktiken på Aleris, Strandhagen.
    Där kommer jag arbeta med tjejer med självskadebeteende
    och personlighetsstörningar. Är inte det spännande?
  • Handla. Igen. Tar det aldrig slut? Idag ska jag gå dit mätt,
    för igår fick jag slåss med mig själv för att motstå frestelsen
    att köpa semlor. Och jag vann!

  • Leka lite till med min nya Ericsson Hazel.
En ny beställning från mig trillade in hos HM igår. Det var nödvändigt.
Och roligt. Och lite mer nödvändigt. Och där slutar jag försvara mig.
Här är det nya på gång in (redan skickat till och med, kryss i taket):




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback