Såhär ligger jag till.

Här sitter jag med träningsvärk gånger hundra i både
bröstmuskler, armar och axlar. Resultatet av gårdagens
träning. Idag har jag gett ryggen en omgång utöver
det vanliga - jag blir förbannad om jag inte får träningsvärk
om ett par dagar. Och imorgon möts jag och Sigrid upp på
gymmet kl. 14, för ett dunderpass. Och nej, jag tröttnar inte.
Egentligen känns det nästan tvärtom när jag märker hur bra
jag mår och hur stabil jag blir i kroppen. Sakta men säkert.
Och Katrin Zytomierska har nu motiverat mig till att börja med
box, så nu håller jag tummarna för att gymmet hittar instruktör
till det passet och att det ligger på en bra tid på kvällen. In that
case - I'm in!  Jag kan inte tänka mig en bättre träning - hela
kroppen används och din kondition testas varje gång.

Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback