Min Lucia.

Jag ångrar inte en sekund att jag skippade träning
och tog mig ner till församlingshemmet och såg de
två sötaste tjejerna i världen tåga in med glitter i
håret. Den töntiga fastern växte en decimeter med
lite tårar i ögonvrån. Kom på mig själv när jag satt
och log konstant och jättetöntigt. De var ju så duktiga
och tog i från tårna i julsångerna. Liten T blev dock lite
trött i halvitd och satte sig ner för att vila lite - det hör till.
Vilka charmtroll! Tyvärr satt jag typ längst ner i mitten -
därför är det lite skralt med bilder i kameran. Lyckades få
ihop en på Thelma. Det lyser stolthet om henne!



Kommentarer
Amanda. säger:

Det gjorde du helt rätt i, såå mysigt och så fina å duktiga va dom ! :)

2011-12-13 | 21:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback