Let's do some carolin'.

Just som jag tänkte att jag säkert har glömt något,
så kom jag på att jag har en julklapp till att slå in.
Imorgon jobbar jag och kastar mig sedan direkt
iväg till julfirande med Eriks släkt. Sedan ska även
jag försöka lugna ner mej och fira jul utan stress.
Jag menar - jag ska varken träna eller jobba förrän
nästa vecka. En klapp på axeln är det väl värt i alla
fall? Okej då. Ni känner mig för väl. Ett styrkepass
på hemmaplan blir det i alla fall på söndag. Sedan
är julvilan över!

Och jag håller tummarna för att boxpasset på gymmet
blir på en bättre tid, för då ska jag satsa allt jag har på
att köra slut på mig själv på ett sätt min kropp inte är
van vid. Utmaning - sådant jag älskar.




Bild: Google.


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback