Jul del 2

Efter paketöppning och annat mysigt så drog vi
vidare till Ängsgatan för att avsluta kvällen där.
Det blev inte mycket fotat, eftersom jag agerade
lektant under en stor del av kvällen. Man passar
på när man är poppis.

Jag <3 Signe




Vår tomtenisse




Ett smakprov på hur snäll jag varit kommer här. Och jag
hade verkligen varit snäll.

Tema badrum. Snyggt va?




Orange är det nya svarta. Kärlek vid första ögonkastet.




Först öppnade jag ett paket med två små ljus i, varefter
Thelma säger - I nästa paket du öppnar ifrån mig ligger
det en ängel, som du ska sätta ljusen i.
Tack, hjärtat mitt.




En underbar tavla designad av Pernilla finns nu i min ägo.
Underbara sak!




Hello cupcake - Nu ska det bakas!



Moa hade gjort kylskåpsmagneter till mig, underbara unge!
Jag äger nu också en muffinsplåt, ett presentkort från Gina,
Middagstips av Leila, en grillbok, nya skidstrumpor, Egoboost,
Avig Maria,
nya underbara salt- och pepparmått, en kitchen aid,
en stavmixer, en pajform och en florsockerströare.

Och nu sitter jag här med huvudvärk, halsont och hosta och
vilar. Vilket påhitt! Men jag har läst att immunförsvaret kan
drabbas om man tränar för mycket och det säger ju ni att
jag gör. Ni kan ha rätt, för jag har varit sjuk till och från
hela hösten. Jag funderar nu på att lägga om träningen. Jag
får lov att återkomma.

Varm mjölk, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback