Veckan som gick.

Såklart var The Ark fantastiska även på Liseberg i torsdags.
Det rev lite i hjärtat när The apocalypse is over spelades.
En stund senare tillägnade Ola Calleth you, Cometh I med
orden "Våra låtar kommer föralltid finnas för er och kommer
alltid tillhöra er"
till alla fans och då blev hjärtat lite helt igen.
Nu återstår bara för mig att tatuera in en hyllning till Ola Salo.

I fredags shoppade jag och mamma som tokar under solens
varma strålar. Skor i olika former, höstkläder och en ny
handväska fick bland annat följa med hem.

Midnattsloppet vankades på lördagen. Det var trångt, regnigt
och lerigt men ändå en folkfest. Tyvärr blev starten försenad
och startgrupperna skickades iväg med alldeles för korta
mellanrum, vilket bidrog till att det blev ännu lite trängre.
När jag på sluttampen (med lera ända upp på ryggen) skulle
köra en slutspurt hamnade jag bakom familjen Flinta (ja, med
bil och hela kittet tog de över hela stigen) och kom inte om.
Ett raseriutbrott senare skuttade jag över mållinjen på 58:30.
Enligt min klocka. Nu klurar jag på Göteborgsvarvet.

Samtidigt som jag klurar på en hel del annat...

Dags att göra müsli ala Amanda Almerud! Vid 18 väntar milen med
Amanda Knutsson.

Calleth you, Cometh I
- The Ark

Kommentarer
Sigrid säger:

Mmm! Jag såg dem på tyrolen när de hade sin egna lilla ihopplockade festival, The Ark! Galet bra och fint :)



Glömde jag svara på din fråga om tjejen får fria förresten? -FRIA för bövelen :)



Ta hand om dej

Kram

2011-09-04 | 21:33:21
Bloggadress: http://sigridkarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback