Som om det var igår.

Terminsstart idag. Förutom att jag, något orutinerat, glömde
gaffel hemma, så kändes det som att jag var i skolan igår.
Jag hade heller inte skrivit ut studieguiden eller åhörar-
kopiorna inför kursstarten, men det har jag inte lyckats med
i en enda kurs, så det följde bara mönstret.
Att den oslagbara trio jag bildar med Ellen & Senka är åter-
förenad, var verkligen inte en dag för tidigt. Vi är så bra
tillsammasn att man kan bli rörd. Senka stirrar över stress,
jag lugnar ner och Ellen flyter med i ett "det ordnar sig"-
tempo. Kärlek! Tack, för mina fina vänner!



Kommentarer
Ellen Eckerbom säger:

Underbara fina vänner :). Åker med nöje in till jkpg. Inte pga skolan utan pga er <3.

PUSS

2011-08-31 | 10:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback