Onsdag!

Det är tur att det regnar idag, för jag har en del inomhussysslor
att pyssla med. Det ska strykas dukar, tvättas träningskläder,
lagas middag och packas. Imorgon bär det nämligen av till
Göteborg för min del. 13:42 lämnar tåget Värnamo (jag älskar att
åka tåg) och då är det bara jag och min bok som gäller. På kvällen
sker sedan ett tredje och sista möte med The Ark för det här året.
På fredag ska jag och mamma ha kvalitetstid i stan. På kvällen
ska vi sedan gå på restaurang (kvalitetstid med båda föräldrarna)
och lördagen går åt till att ladda för Midnattsloppet. Än så länge
har inget av knäna värkt någonting, övebelastningen sedan förra
året är som bortblåst.

Håll tummarna för mig och vädret på lördag kl. 22:25! Nu måste
jag verkligen resa mig ur soffan och ta mig an dagens bestyr.

Leeeeeeet's go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback