Hårsmån ifrån klaveret.

För att göra en lång historia kort, så har jag
idag gjort det jag är bäst på. Jag och Ellen
kände oss, på morgonen, aningens oförberedda
inför projektidéredovisningen eftersom vi inte
ens hade en projektidé. Det förmiddagen också
skulle visa sig innehålla var redovisning av
flödesschema, vilket vi hade ett mäkta ofullständigt.
Så: på rasten improviserade för att hasta fram ett
schema som i slutfasen gjorde läraren nöjd. Efter-
som även det var något ofullständigt så krävdes
komplettering i form av att jag lät munnen gå,
vilket många anser att jag är bra på.
Det visade resultat, för läraren blev nöjd. Min
mun och min talförmåga räddade mej ännu en gång
ifrån att trampa i klaveret.
Jag visste nog mer om patientens väg i
rehabiliteringsprocessen inom psykiatrin än jag trodde.
Tack, Strandhagen.

Pusta ut och ta nya tag.

Kommentarer
Ellen Eckerbom säger:

JAAA, du räddade oss verkligen. Jag är riktigt imponerad av dej när du pratade på som om du hade full koll. Själv gömde jag mej bara bakom dej och gapade stort haha. Tur jag har dej som fixar det hehe :).

Bra beslut att vi åkte hem tidigare tycker jag. Hade nog varit en dryg eftermiddag om vi stannat kvar :). Ha det så bra i helgen söta du och ta hand om dej. Ses på måndag. Puss <3

2011-04-14 | 20:54:08
Sigrid säger:

Pustsuck och tur du har rapp tunga då!



Jaha ja då kom jag undan med gymträningen åter igen då!

Jo jag springer, men har haft ett uppehåll och höll på att lägga frukosten i skogen idag när jag tog upp springandet igen. Man kanske inte ska ut å dundra fram preciiis efter frukost. :P

Spring och powerwalks är favoriten här!



Kramen

2011-04-14 | 21:26:41
Bloggadress: http://sigridkarlsson.wordpress.com
Sigrid säger:

SV: harkel Jo Johanna... Jag har fem kilometer till Lammhult och 4 mil till Växjö ;D HAHAHA! Hur är det med geografin??



Vad duktig du är :) Själv lunkade jag 3 km på 1,5 h idag haha -så går det när kameran är med!



Kramen

2011-04-15 | 21:44:57
Bloggadress: http://www.sigridkarlsson.wordpress.com
Sigrid säger:

SV: Kanske för att vi har bott i Ör (inte Öhr-det finns inget h i Ör) innan :)



Men nu har vi ju bott i vårt hus i snart sju månader. I Aneboda :)

2011-04-15 | 22:45:36
Bloggadress: http://sigridkarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback